Transparant, flexibel en klantgericht
Onze Algemene Voorwaarden zijn bedoeld om je een goed beeld te geven hoe wij onze opleidingen en trainingen organiseren en welke voorwaarden er aan een inschrijving verbonden zijn. Wij kennen geen kleine lettertjes en transparantie, flexibiliteit en klantgerichtheid dragen we hoog in het vaandel. Zo heb je bijvoorbeeld altijd recht op vervanging. Verder is het goed om te weten dat onze opleidingen en trainingen regelmatig worden geaudit door Lloyd’s Register Nederland en dat we lid zijn van de Nederlandse Raad voor Training en Opleiding (NRTO) zodat je verzekerd bent van een gegarandeerde kwaliteit.
1. Deelnemen & inschrijven
Je bent als deelnemer verzekerd van een plaats nadat het inschrijfformulier volledig, tijdig en juist bij ons binnen is gekomen. Een optie op een opleiding geldt niet als een officiële inschrijving.
2. Kosten van de locatie, lunch en consumpties
De kosten van de locatie zoals zaalhuur, lunch en collectief gebruikte consumpties tijdens de duur van de training zijn inbegrepen in de prijs en zijn voor onze rekening.
3. Vrijgesteld van BTW
Onze opleidingen en trainingen zijn vrijgesteld van BTW door onze registratie in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs. Zie de website van de Belastingdienst. Hierdoor ontvang je als overheidsinstelling, bank, verzekeraar of andere financiële instelling 21% voordeel.
4. Betaaltermijn van de factuur
Het factuurbedrag dien je uiterlijk 7 dagen voor aanvang van de opleiding te voldoen. Wij stellen het natuurlijk op prijs wanneer je het bedrag eerder overmaakt op onze rekening of direct bij je inschrijving afrekent. Het niet op tijd voldoen van de factuur ontheft je als deelnemer niet van de aangegane verplichtingen.
5. Consumenten krijgen 14 dagen bedenktijd
Voor open inschrijvingen geldt voor consumenten een bedenktijd van 14 dagen na datum inschrijving. Voor consumenten hanteren wij naast de voorwaarden hier genoemd de Algemene Voorwaarden consumenten NRTO. Die hebben het laatste woord bij eventuele tegenstrijdigheden.
6. Vervanging of annulering
a. Vervanging van een deelnemer is toegestaan mits de vervangende deelnemer een vergelijkbare functie uitoefent. Aan vervanging zijn geen kosten verbonden. De dag waarop de annulering bij ons is binnengekomen geldt als annuleringsdatum.
b. In de onderstaande gevallen van annulering door de deelnemer worden de volgende percentages van de investering in rekening gebracht:
- Eerder dan 30 dagen voor de aanvangsdatum van de training: 0%
- Tussen 30 en 15 dagen voor de aanvangsdatum van de training: 50%
- Minder dan 15 dagen: 100%
Voor consumenten geldt in alle gevallen een maximumpercentage van 50%.
c. Indien geen annulering wordt ontvangen, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.
7. Eigendomsrecht berust bij Passionned Group
Alle materialen ten behoeve van de trainingen zijn eigendom van Passionned Group en mogen derhalve zonder schriftelijke toestemming van Passionned Group niet worden vermenigvuldigd of aan derden ter beschikking worden gesteld.
8. Overmacht, bijvoorbeeld docent wordt ziek
Als professionele organisatie stellen we alles in het werk om een training doorgang te laten vinden. Indien echter door overmacht een training onverhoopt niet op de geplande data kan worden uitgevoerd, bijvoorbeeld een docent is ziek, dan informeren we de deelnemers zo snel mogelijk hierover. In overleg bepalen we dan nieuwe data waarop de training kan gaan plaatsvinden. Verschuiving om deze reden geeft een deelnemer geen recht op annulering of schadevergoeding.
9. Druk-, zet- of typefouten
Passionned Group is niet verantwoordelijk voor druk-, zet- of typefouten of als door technische storingen de prijs, data of andere informatie van trainingen verkeerd zijn weergegeven op onze website. Passionned Group is niet gebonden aan het uitvoeren van de training tegen de verkeerd weergegeven prijs of condities. Bij eventuele verschillen tussen de PDF-brochure van een opleiding en de beschrijving van de opleiding op de website geldt de laatste informatie als correct.
10. Vertrouwelijkheid
Alle informatie die digitaal of mondeling, voorafgaand of tijdens de training, wordt verstrekt aan Passionned Group en haar docenten en medewerkers wordt als strikt vertrouwelijk behandeld.
11. Klachtenprocedure
Wanneer de deelnemer een (eventuele) klacht of suggestie heeft, dan kan hij of zij die melden via het contactformulier.
- Binnen uiterlijk 2 werkdagen nemen wij de klacht in behandeling en beoordelen die. De deelnemer wordt van de uitslag op de hoogte gebracht.
- Wanneer de klacht niet (tijdig) door Passionned Group kan worden verholpen, kan de deelnemer zich wenden tot een onafhankelijke derde, Andries Bottema, die een bindend advies geeft voor beide partijen.
- Klachten worden vertrouwelijk geregistreerd en voor de duur van vastgestelde termijnen (24 maanden) bewaard.
- Consumenten kunnen een eventueel geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen.
12. Handelsnamen & Nederlands recht
Passionned Group, Passionned Publishers en Passionned Academy™ zijn geregistreerde handelsnamen van Passionned Nederland BV. Op alle betrekkingen tussen Passionned Nederland BV en de deelnemer is het Nederlandse recht van toepassing.
13. NRTO Gedragscode
Passionned Academy is lid van de Nederlandse Raad voor Training en Opleiding (NRTO). Wij onderschrijven volledig de gedragscode van NRTO.